[linux] Problemy s diskom

Marek Blaško blasko na vuje.sk
Čtvrtek Srpen 26 07:21:12 CEST 1999

Jan Matis wrote:

> hehe :)) no ja som mal problemy ze som na jednom poci nevedel rozbehat
> standartnu sb16 zvukovicu ... ale vazne som sa s tym 2 tyzne trapil a
> potom som namontoval tlacitko moremagic stlacil som ho a zazracne to
> zacalo chodit ( ale teraz vazne ... videli ste uz niekedy aby zvukovka
> nesla a po tyzdni sa rohodla ze na _TOM_ istom hardweri a na _TOM_ istom
> kerneli ( jedine co bolo ze bolo o zopat rebootov viac ) sa znicohonic
> rozbehla ...
>                                                         Jan Matis

no mne ta sunka(my comp) ma tendenciu ak je vypnuta tizden a viac odmietnut
nabehnut. a vsetko vybrat a ppokuskoch skusat (zasunut->boot->reboot) a dokola
a rozchodi sa to a pruser je to ze inak to chodi fain. a nic mu nekoliduje
(irq,mem,dma...)

inak co sa tika toho disku niektore BIOSi inak najdu disk a potom to blbne :(
nejde nabootovat ....

--
ZZZZZ
   Z zzzzz