[linux] trochu OT: tlac cez sambu na HPLJ1100

Andrej Hosna adino na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 26 10:25:50 CEST 1999

Matus Horvath wrote:

> Pokusam sa rozchodit tlac cez sambu z linuxu do windowsu,
> ktory zdiela svoju tlaciaren HP LJ 1100 (teraz dufam ze som
> si to cislo nevymyslel, v kazdom pripade HP LJ:). Cele
> som to urobil skoro presne podla HOWTO
> (/usr/doc/HOWTO/unmaintained/mini/Print2Win). Aj to cele
> krasne funguje az na to, ze vsetko co vytlacim cez lpr
> sa posle sice na tlaciaren, tlaciaren zablika, ale
> vytlaci sa to az ked stlacim tlacitko na tlaciarni,
> a aj potom to vsetko ide na jadnu stranu (aj ked tlacim
> na viackrat).
>
> Predpokladam, ze tlaciarni treba poslat nejaky riadiaci
> [...]

LPR/LPD si musis pozret man ,ale co sa riadiacich kodov tyka tak su asi
taketo:
Tabulator                HT            9            09
Posun o riadok        LF            10            0A
Posun o stranku        FF            12           0C
Navrat vozu            CR            13            0D
Escape                    ESC           27            1B

To znamena ze kazdy riadok na stranke konci 0dh,0ah
a kazda stranka je zakoncena znakom 0ch.
Kazdy prikaz pre HP zacina 1Bh.
Takze ked ti tam zostane strana tak proste posles kod 0ch a ona vyleze.

Dufam ze ti to pomohlo.

Adino na atlas.cz