[linux] Fonty (skor klavesnica)

Radoslav Bielik rado na cheerful.com
Čtvrtek Srpen 26 10:39:55 CEST 1999

Ahoj,

>Zrejme je to opat nastavenim spravnych locales.
>Vid bod 4:
>  http://www.salstar.shadow.sk/ftp/localization/doc/Slovak-HOWTO

Ja mam podobny problem v KDE - zobrazenie fontov je OK ale ked v akomkolvek
programe stlacim na SK klavesnici nejaky znak s makcenom nezobrazi sa nic a
uz nefunguju ani znaky s dlznami ktore predtym isli. Takto to blbne aj ked
prepinam klavesnice cez kikbd aj ked to mam nastavene v XF86Config a
prepinam to pomocou scroll-lock. Locales su nastavene spravne. Nemam ponatia
co to moze robit.
CAUTE

Rado