[linux] modem

Jarry guru jarry na gmx.net
Pátek Srpen 27 06:54:30 CEST 1999

Jack wrote:

> mohli by ste mi poradit s kupou modemu, ktory by BEZ PROBLEMOV
> slapal pod Linuxom?

1. Vyhni sa tzv. "winmodemom" (v podstate prazdne krabice, ktore
   vsetku  robotu prenechaju na CPU).

2. Dnes sa tazko da najst "non-PnP", ale skus najst taky, kde sa da
 PnP vypnut. Sice aj PnP sa da rozchodit, ale je s tym ovela viac
 roboty...

3. Vyber taky, kde sa IRQ/COM nastavuje jumprami, nie softwarovo!

4. I/E, to si rozhodni sam. Ak interny slape, je podla mna lepsi.
   Dalsia krabica, kabel a zdroj na stole mi vobec nechyba,
   a usetrenu tisicku dam radsej za pamat. Podaktori si ake tak
   navykli na blikajuce diodky, ze by bez nich nevydrzali!   :-)))

5. Pokial ide o znacky, mam overene a vyskusane Sysgration, Zyxel,
   a rozne typy s cipsetom Rockwell. Vyhni sa Supram, tie sa dost
   komplikovane nastavuju.

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net