[linux] OT: ktoru sietovu kartu?

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Pátek Srpen 27 12:30:08 CEST 1999

Ahoj,

On 27 Aug 1999 Marian.Glatzner na istrobanka.sk wrote:

> Urcite menej problemov budes mat s 3Com-ou. Tieto karty su povazovane
> za nepisany standard. Skus to s nou.

Nebol by som si tak celkom isty. Podla mojich skusenosti
su 3com karty nejake vadne. Jedna mi akosi casto zamrzala.

Na druhej strane som s NE2500 ziadne problemy nemal.
Vsetky (a to som ich presiel dost) fungovali uplne bez problemov.

			Cau.
					SAL