[linux] OT: ktoru sietovu kartu?

Matej Kovac matej na pobox.sk
Pátek Srpen 27 15:47:55 CEST 1999

Tibor Pittich wrote:
> takze z mojho nazoru, ze 3com su najlepsie karty som uz davnejsie polavil, a
> jednoznacne pod linuxom su najosvedcenejsie v podstate lubovlne klony ne2000.
> to ale neznamena ze s 3com kartami nie.. su dobre, znackove, s dozivotnou
> zarukou, ale....

mam rovnaku skusenost, a nie len na linuxe. ja bez akychkolvek
problemov pouzivam genius ge2000 II a II (pnp samozrejme
vypnute, jumprmi nastavene na jumperless aby som to nemusel
rozoberat ak sa nahodou nieco vyskytne...). poznam vsak
cloveka co na tie karty (skor na genius ako taky) nadava.
myslim ze je to vec nazoru.

--
Matej Kovac     | blgts: "software je jediny priemysel, kde
matej na pobox.sk  | moj brak kupia -- a zhrabnem aj za podporu."