[linux] OT: ktoru sietovu kartu?

Cecetka.Robert na zsr.sk Cecetka.Robert na zsr.sk
Pátek Srpen 27 16:47:17 CEST 1999

Cauko

Moja osobna skusenost je lepsia s 3COM-om t.j. neznamena, ze karta NE2000
klon Ti nebude fungovat. Daj si len pozor pri kartach , ktore maju BNC aj
UTP konektor. Zviknu byt nastavene tak, ze ocakavaju signal s na UTP vstupe
a na BNC kaslu. Treba ich rucne prepragramovat t.j. ci BNC alebo UTP (mas
disketku pri karte resp. z NET-u). Mal som raz taky problem a poviem Ti, ze
ked som po 6 hod. zistil preco mi to nefunguje skoro som kopol do servera.

Osobne sa drzim hesla, ktore sa mi osvecilo uz neraz. Ak je viac peniazkov,
tak racej siet (celu) urobit s kartami 3COM.

Robert