[linux] Externy modem

Cecetka.Robert na zsr.sk Cecetka.Robert na zsr.sk
Neděle Srpen 29 16:23:52 CEST 1999

Cauko

Samozrejme externy, kdo by sa babral s konfiguraciou interneho a nad
externym mas lepsiu kontrolu (napr. ci naozaj zhodil linku).
S niektorymi 56k modemami (hlavne interne) som mal dost problemov na linkach
Slov.telekom (bol to aj Sysgration).
Co sa tyka modemu ako typu su dost spolahlive a nastavenie by malo byt
bezakychkolvek problemov. Mal som 33.600 a bol so snou spokojny. V pripade
ak si ochotny viac investovat do modemu (cca 4000,- bez DPH) tak Ti
odporucam externy 56k modem od Diamondu (www.diamoundmm.com) . Ma oznacenie
SupraExpres PC. Existuje uz aj USB prevedenie. Dokazal mat aj na slabsich
linkach konekciu na dost vysokej rychlosti. V ocovej firme maju konekt 48
200bpd. Samozrejme zavisi to aj od providera.

Rada na zaver. Je dobre ak si zavolas na 129 (poruchy) a overis si ci tvoja
linka neide cez PCM-emku (?). Prelozia Ty ju zdarma.

Robert