[linux] HTTP server

Matej Kovac matej na pobox.sk
Neděle Srpen 29 17:39:52 CEST 1999

behan wrote:
> Niekto menom Iko napísal:

> Ak sa mozem spytat co to to cgi vypisuje ako chybu ,
> pokial viem nobody moze spustit to co moze spusitt kazdy iny .

pravdepodobne ze nemoze niekam zapisovat, access denied or so.
rucne odporucam vytvorit adresar, chown TvojLuser.nobody &&
chmod 775 ADRESAR. potom v scripte cd do toho adresara a
spustit wget. pozor na logy, aj tie treba niekde zapisat.

--
Matej Kovac     | blgts: "software je jediny priemysel, kde
matej na pobox.sk  | moj brak kupia -- a zhrabnem aj za podporu."