[linux] RPM dependences problem

Matej Kovac matej na pobox.sk
Neděle Srpen 29 17:47:58 CEST 1999

Cecetka.Robert na zsr.sk wrote:

> Ja pouzivam sekveciu: rpm -i --force --nodeps dbf2mysql-1.10d-1.i386.rpm ,
> kde ho donutim to naistalot ci to chce ale nie.
> Pozor niekedy to sposoby chas.

rob to ak si si isty ze mas to co potrebuje ten balik, len
povedzme novsiu verziu a scripty to nevedia zistit... napr:

rpm -i BalikCoPotrebujeJDK.i386.rpm
failed depencies: kaffe-123451234.i386.rpm       => mas inu
javu ako kaffe

tu si mozes dovolid nodeps. ak ale balik potrebuje
program/shared kniznicu co naozaj nemas, nodeps sice s
instalaciou pomoze, ale dalej je koniec...

--
Matej Kovac     | blgts: "software je jediny priemysel, kde
matej na pobox.sk  | moj brak kupia -- a zhrabnem aj za podporu."