[linux] TokenRing

Miro Bobovsky bobovsky na koruna.pbko.sk
Pondělí Srpen 30 09:21:23 CEST 1999

On Fri, Aug 27, 1999 at 10:58:44AM +0200, Dariel wrote:
> Zdravim.
>
> Chodi mi Ethernet na 3com karte 3c509B.
> Chcem spravit na RH6.0 router Ethernet <> TokenRing.
> Mam viac druhov kariet TR ale najviac sa mi pozdava
> 3com TokenLink Velocity ISA 16/4 3c319.
> Poradte mi kde mam zacat

hop .. hmm pozri si co podporuje linux .. ja som nadabil len na ibm ..
a este aj tie musia byt prepnute v ISA (starom) rezime ked ich vies
vopchat do masiny len dve t.j. primar a sekundar (int a20 a a24)
a ziadne irq 2-15 ..

nastasie mame len IBM Token ring karty a takych linuxov mui tu bezi zodesat.
aaaa btw aj tam su kadejake zvlastnosti ...
napr pri zapnuti ked inicializuje driver drzi celu masinu v sachu ...
takze ked vytiahnes kabel masinka pri boote ztuhne .. a tak ale zas neni to
neriesitelny problem ... a to s tymi kartami rabim aj dost velke zverstva ..

caf
--
  Bbo (http://koruna.pbko.sk/~bobovsky Email:bobovsky na koruna.pbko.sk)