[linux] Sietove karty

Maros Franko maros na omnicom.sk
Pondělí Srpen 30 08:42:54 CEST 1999

Branislav Molcan wrote:

> Nazdar,
>
> Chcel by som urobit 100Mb ethernet medzi serverom a jednou pracovnou stanicou.Na serveri je linux a
> na workstatione windows.Vzdialenost medzi nimi je 2m. Poradte, ktoru kartu kupit,aby som zbytocne
> nekupil
> drahe karty na takuto kratku vzdialenost.
>
> Brano

Hi.
Potrebujej urcite 100Mb ?
Robil som neake testovanie kariet 3Com a Intel Expres s rychlostou pripojenia pri roznych nastaveniach
a vyslo mi ze obe karty idu najrychlejsie (najva:csi objem penesenych dat za cas) s  manualnym
nastavenim 10Mb Full duplex!    :- )
Ale mozno je ten udaj dost zavadzajuci lebo to bolo testovane s drivermi pre Win95/98 a NT4
Tak ja asi tolko .
Maros.