[linux] X-server po upgrade zblbol

Peter Ronai dzony na bicba.sk
Pondělí Srpen 30 10:57:11 CEST 1999

Michal Medvecky wrote:

> cau
>
> stiahol som si vsetky updaty Xservra z updates.redhat.com
> samozrejme som ich nainstaloval rpm -Uvh *

len tak medzi nami nemal si radsej nainstalovat len baliky ktore sa ta tykaju??

napr naco ti bude mach64 ked si doteraz pouzival svga xserver
ono ich je tam vela ale ty potrebujes len base a potom ten server ktory sedi na
tvoju gr kartu...
na tvojom mieste by som to teraz cele dal rpm -e a znovu potom rpm -i iba to co
potrebujes
uupdejtovat je dobre ale z rozumom ;)

> a po restartovani Xservera mi zblbol graficky rezim (obrazovka cierna, zacal
> blikat -> akokeby sa graficky rezim stale re-inicializoval)
> prepinanie medzi terminalmi taktiez nic
>
> jedine co pomohlo bol alt-ctrl-del (nastastie nebolo treba tvrdy reset:)
> neviete niekto cim by to mohlo byt?

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na bicba.sk |
        webmaster of sites @ bicba.sk |