[linux] X-server po upgrade zblbol

Jan Domankus jdo na whitestein.com
Pondělí Srpen 30 11:35:37 CEST 1999

Peter Surda wrote:

> Co na to logy? X -probeonly?

Mam asi ten isty problem (tiez upgrade XFree balikov, tie iste priznaky). V logoch
som nenasiel abslutne nic, co by s tymto problemom suviselo. Pokusne som zistil,
ze je to problem s font serverom. Z akehosi dovodu sa akoze nastartuje (ale naozaj
iba akoze, lebo po chvilke po nom niet ani stopy). Ziaden zaznam v logoch (v
ziadnom).
Ked xfs spustim rucne (a uistim sa ze naozaj bezi), tak mi X-y nabehnu bez
problemov.
Zahadou zostava, preco sa xfs rozhodne, ze nefunguje a preco mi o tom nic nepovie.

                Fonzie.