[linux] X-server po upgrade zblbol

Peter Surda pict-byte na EUnet.at
Pondělí Srpen 30 12:31:51 CEST 1999

On Mon, Aug 30, 1999 at 11:35:37AM +0200, Jan Domankus wrote:

> Mam asi ten isty problem (tiez upgrade XFree balikov, tie iste priznaky). V logoch
> som nenasiel abslutne nic, co by s tymto problemom suviselo. Pokusne som zistil,
> ze je to problem s font serverom. Z akehosi dovodu sa akoze nastartuje (ale naozaj
> iba akoze, lebo po chvilke po nom niet ani stopy). Ziaden zaznam v logoch (v
> ziadnom).
> Ked xfs spustim rucne (a uistim sa ze naozaj bezi), tak mi X-y nabehnu bez
> problemov.
> Zahadou zostava, preco sa xfs rozhodne, ze nefunguje a preco mi o tom nic nepovie.

Takze sa k tomu pomaly dostavame. Predpokladam (ak sa mylim, prosim opravte),
ze ste mali obaja nieco starsie ako RH 6.0 a potom ste to na tu 6.0 upgrejdli.
Ako tak pozeram do /etc/rc.d/init.d/xfs, je mozne, ze to robi preto, lebo vam
chyba user xfs. Toto hovori moj /etc/passswd:

xfs:x:100:102:X Font Server:/etc/X11/fs:/bin/false

a moj /etc/group

xfs:x:102:

Mne sa to este nestalo, asi sa tie instalacne diskety pri upgrade staraju aj o
toto, ale ked das iba rpm -Uvh tak userov neupdejtne.

A potom vytvoreni toho usera a groupy by som spravil rpm -Uvh --force
XFree86-blablabla, aby to spravne nastavil uid a gid suborov.

Bye,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>

--
gawk; grep; touch; unzip; touch; gasp; finger; gasp; mount; fsck;\
more; yes; gasp; umount; make clean; make mrproper