[linux] Klavesnica pod Xami

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Pondělí Srpen 30 12:34:03 CEST 1999

Ahoj,

On Fri, 27 Aug 1999, MaFu wrote:

> Tak som po dlhsom case opat nainstaloval Linux (RH 6.0). Neviem co je to za distribuciu, pretoze pri instalacii si mozem navolit slovencinu, ale pri vybere klavesnic chyba ta nasa Slovenska:-(

To je pravda, redhati to tam zabudli akosi dat.
Mam upravu na raku.

> To ale nie je problem, pretoze na CD su konzolove klavesnice od SALa a tak sa to da doinstalovat rucne a aj to funguje na prvy pokus.
> Taktiez KDE po doinstalovani fontov ISO 8859-2 zobrazuje spravne slovenske menu.
> PROBLEM je, ze neviem kde sa nachadza nejaka klavesnica pod X.
> Vie mi niekto poradit kde sa ta potvora schovava (ak vobec na tom CD je) a co je potrebne upravit, aby slovencina isla aj v Xoch (KDE)?
> Existuje niekde navod na lokalizaciu RH 6.0.

Moja stranka momentalne asi nefunguje, ale skus zalohu na:
  http://sal.upjs.sk/~ondrejj/doc/

Tam je SK howto, kde najdes popis spojazdnovania slovenciny.

Co sa tyka tej klavesnice v X, tak to sa nastavuje
v XF86Configu, ale radsej si stiahni z raku
moj balik xreconfig, nainstaluj ho a spust
a mal by vsetko nastavit (resp. len restartni, ak nevies co pustit).

		Cau.
				SAL