[linux] X-server po upgrade zblbol

Matej Kovac matej na pobox.sk
Pondělí Srpen 30 16:07:22 CEST 1999

Ivan Suchy wrote:

> Dňa Po, 30 aug 1999 Jan Domankus napísal:

mam presne ten isty balik. zaujimave bolo ze mi to s nim slo,
ale potom to 'zrazu' :-) prestalo ist a iksy sa nerozbehli.
xserver pisal:

>(--) S3: Using 8 planes of 960x255 at (0,769) aligned 8 as font cache

-> nieco ako: Fatal server error: errno=111

>Fatal server error:
>could not open default font 'fixed'
>
>When reporting a problem related to a server crash, please send
>the full server output, not just the last messages
>
>X connection to :0.0 broken (explicit kill or server shutdown).

luskanim sa cez errno.h z adresara /usr/include som sa dostal
az do /usr/src/linux/include/asm-i386/errno.h (myslim), kde
som sa dozbvedel ze errno=111 je connection refused. tagze z
hlasky o riadok/dva nizsie som aj ja vedel ze asi ide o font
server. (wow:))

nepomohlo mi nic ine len v /etc/rc.d/init.d/xfs zmenit command
line xfs tak, aby pouzival nie port -1 (co je velmi zaujimave
cislo, mozno mu naznacuje pouzitie defaultu, neviem), ale port
7100 (myslim ze manpage tam ma podobny example..) - teda xfs
-port 7100. samozrejme treba zmenit XF86Config - FontPath
"tcp:/7100". odvtedy to bezi fpohode.

--
Matej Kovac     | blgts: "software je jediny priemysel, kde
matej na pobox.sk  | moj brak kupia -- a zhrabnem aj za podporu."