[linux] X-server po upgrade zblbol

Jan Domankus jdo na whitestein.com
Pondělí Srpen 30 17:35:14 CEST 1999

Ivan Suchy wrote:

> Dňa Po, 30 aug 1999 Jan Domankus napísal:

> Nerestartujem svoju stanicku tak casto, aby som raz za den

Ja ano. Kazdy vecer (resp. v noci) ju vypnem a kazdy vecer (tentokrat
naozaj vecer) ju opat zapinam. Nemam dovod bezat home computer cely den,
ked na nom nikto nic nerobi a nic na nom nebezi. O pocitacoch v praci to
samozrejme neplati.

> po prihlaseni, do certa, nemohol napisat:
> xfs -config /etc/X11/fs/config

Je mi luto, ale moj domaci comp startuje v init-level 5, pretoze ho
nepouzivam sam a je pohodlnejsie, ked mi nabootuje tak ako treba bez
toho, aby som musel nieco vypisovat.
Btw: xfs mi startuje iba ak ho spustim ako root (niekde som to tam uz
pisal), takze ani toto by nepomohlo (alebo dam vsetkym ktori maju
pristup k pocitacu rootovske heslo?

> (a ked sa vam to nechce pisat tak si napriklad dajte do .bashrc
> alias xfsr='xfs -config /etc/X11/fs/config')

Ja by som to aj pisal, ale preco nieco pisat, ked nemusim? Keby ze mam
vsetko pisat, tak na co mam pocitac s HDD? Ved mozem aj jadro pri starte
compu napisat v hexa, nie?
(A okrem ineho pouzivam ksh ;-).

> Ten apgrejd Vam rozkope cely system.

Nepovedal by som. Cely system mi bezi (bezal) v poriadku a nemal som s
nim ziadne problemy az do chvile, ked som sa rozhodol, ze update-nem aj
X-y.

Regards,

                Fonzie.