[linux] X-server po upgrade zblbol

Jan Domankus jdo na whitestein.com
Pondělí Srpen 30 17:51:46 CEST 1999

Matej Kovac wrote:

> nepomohlo mi nic ine len v /etc/rc.d/init.d/xfs zmenit command
> line xfs tak, aby pouzival nie port -1 (co je velmi zaujimave
> cislo, mozno mu naznacuje pouzitie defaultu, neviem), ale port

Ak sa nemylim., tak mu nariaduje pouzit nie TCP ale unix sockets. Ale
mozno sa mylim. Niekde som nic o tom nenasiel.

> 7100 (myslim ze manpage tam ma podobny example..) - teda xfs
> -port 7100. samozrejme treba zmenit XF86Config - FontPath
> "tcp:/7100". odvtedy to bezi fpohode.

Toto som skusal medzi prvymi este skor, ako som sa dostal k tomu, ze xfs
ma problemy ked ho spusta niekto iny ako root.
Asi sa nakoniec rozhodnem to preinstalovat a pri tom mu hned prerozdelim
disky optimalnejsie.
Bye,

                Fonzie