[linux] modem

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Neděle Srpen 29 19:48:25 CEST 1999

Vseobecne hocijaky EXTERNY pripojeny na SERIOVY port,
nie WINMODEM (funguje len pod windowsamy).
Konkretny model si vyber podla toho, ake pouziva ten ku komu sa
budes pripajat - teda napriklad tvoj internet provider. Aj ked
su rozne modemy samozrejme kompatibilne, stale plati
ze najvacsiu rychlost dosiahnes medzi dvomi rovnakymi
modemami. A este jedna vec: nekupuj tie najlacnejsie,
lebo sa ti moze stat ze pojdes ovela mensou rychlostou a na
telefonnom ucte zaplatis casom ovela viac ako keby si si
kupil modem o par tisic drahsi (a to nehovorim o vytecenych nervoch:).
Z mojej skusenosti ti mozem odporucat napriklad modemy Microcom
(ale to neznamena ze ine nie su dobre).

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.geocities.com/SiliconValley/Horizon/9483/
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm

Give a man a fish and you feed him for a day;
teach him to use the Net and he won't bother you for weeks.