[linux] Uctovnictvo

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Neděle Srpen 29 20:06:28 CEST 1999

Neviem, neviem:) Woknous nepotrebujes, uctovnictva su
zatial najme pre DOS, a ten JE aj free - napriklad Caldera OpenDOS.
A tych 5k za uctovnictvo sa ti bude sakramentsky hodit hned
po prvej uprave zakona - firma ktorej zaplatis ti poskytuje aj
podporu a aktualizacie, a ver mi ze ich vyuzijes. Zadarmove
uctovnictvo je bez podpory, a ak to autorov prestane bavit,
mozno zistis ze musis zrazu do mesiaca prehodit komplet uctovnictvo
za posledny rok do noveho programu, pretoze sa uctovne pravidla trochu
pomenili. A to nehovorim o tom, ze ak v tom programe bude chyba
a danova kontrola zisti ze mas nejake nedoplatky, autori ti
urcite nerucia za to ze nezaplatis majetok na pokutach (jedna
z nevyhod GPL). Nehovorim ze ked bude chyba v uctovnictve pre
DOS, ze ti ta firma tie pokuty zaplati, ale mozes si precitat
licencie viacerych programov a vybrat si tu, kde ti autor
za bezchybnost ruci.

Dufam ze po predoslom odstavci nevyzeram ako nejaky odporca linuxu,
pretoze to samozrejme NIE JE PRAVDA. Osobne si myslim ze Linux
je idealny na vedenie uctovnictva (stabilita, je multiuser, ...)
a ak by existoval nejaky Linux uctovny program s podporou, tak by som
ho pouzil hned (ak existuje, a mate s nim nejake skusenosti,
napiste do konfery, urcite sa najde viac ludi ktorych to zaujima).

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.geocities.com/SiliconValley/Horizon/9483/
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm

Give a man a fish and you feed him for a day;
teach him to use the Net and he won't bother you for weeks.

P.S. Uz sa tesim na tu burku ohlasov ... :)