[linux] Uctovnictvo

pupala rony na mail.pvt.sk
Pondělí Srpen 30 21:59:48 CEST 1999

Matus Horvath wrote:

> nehovorim o tom, ze ak v tom programe bude chyba
> a danova kontrola zisti ze mas nejake nedoplatky, autori ti
> urcite nerucia za to ze nezaplatis majetok na pokutach (jedna
> z nevyhod GPL). Nehovorim ze ked bude chyba v uctovnictve pre
> DOS, ze ti ta firma tie pokuty zaplati, ale mozes si precitat
> licencie viacerych programov a vybrat si tu, kde ti autor
> za bezchybnost ruci.

  Ahojte

  Toto horeuvedene je otazka auditu u nejakeho danoveho poradcu, alebo
auditora,
ktoremu je jedno, pod akou licenciou je dany program.  Inac nevidel som
ucto,
v ktorom by firma rucila za bezchybnost , a len par zo vsetkych ma slusny
audit.
Taky MRP Software asi nie, Softip s auditom atd...

Takze, predstavme si firmu, napr. i-net providera, alebo i-net obchod
postaveny
na kombinacii free : Linux, Apache, nejaka db, PHP.
A preco koli uctu pouzivat Wokna ?   Vsak vsetko na jeho zostavenie je pod
"free strechou".

                                          Rony