[linux] Sietove karty

Branislav Molcan bmolcan na ba.entry.sk
Pondělí Srpen 30 20:37:47 CEST 1999

Maros Franko wrote:

> Hi.
> Potrebujes urcite 100Mb ?

Potrebujem co najrychlejsie spojenie so serverom, pretoze jeho disk chcem pouzivat ako moj lokalny a
tiez chcem, aby vsetci ucastnici siete mali k nemu staly pristup.

> Robil som neake testovanie kariet 3Com a Intel Expres s rychlostou pripojenia pri roznych nastaveniach
> a vyslo mi ze obe karty idu najrychlejsie (najva:csi objem penesenych dat za cas) s  manualnym
> nastavenim 10Mb Full duplex!    :- )

Inac, ake su typicke prenosove rychlosti pri 100Mb ethernete? ja som pocul o 4500KB/s, ale niektori
mi vraveli
, ze im sa podarilo len 2400KB. Asi to zalezi aj od toho FULL DUPLEX-u ci je albo nie je nastaveny.
Ja na mojom 10Mb ethernete dosahujem pri kopirovani suborov 650KB/s.

> Ale mozno je ten udaj dost zavadzajuci lebo to bolo testovane s drivermi pre Win95/98 a NT4
> Tak ja asi tolko .
> Maros.

Vdaka,
Brano