[linux] dosemu, modem, zvukovka atd...

MatriX zavodsky na ba.telocom.sk
Neděle Srpen 8 01:28:33 CEST 1999

Ahoooj,

Ludia dobri potrebujem Vasu pomoc, ako pomoc odbornikov :)))

Prednedavnom som naistaloval RED HAT linux a pomaly sa mu priucam, ale mam s nim dost problemov, takze sa obraciam na Vas...

Ako zakladny problem, je moj modem a zvukovka....

Modem mam Rockwell 33600 inter. a nejako mi nexce fungovat...
Spustil som kppp, ze si to nakonfigurujem, ale vypisalo to, ze modem is busy.... :((
Co a kde mam nastavit, aby mi to fungovalo ??

Podobny problem mam aj s soundblasterom 64 AWE, ten mi zas nexce prehravat hudbu....

A este nieco, mam naistalovane KDE 1.0 a chybaju mi tam programy, ktore su pod AfterStepom ako Administration...
Ako treba tieto programy pridat pod KDE ??

A posledna vec, ako mam nastavit freedos a dosemu, aby som mohol pracovat aj so svoojim C: a spustat dosovske aplikacie...  ??

Prosim ludia dobry poradte mi s tymito vecickami, hlavne s modem, nech mozem slapat na inet... :))