[linux] dosemu, modem, zvukovka atd...

MatriX zavodsky na ba.telocom.sk
Neděle Srpen 8 17:57:48 CEST 1999

->> Modem mam Rockwell 33600 inter. a nejako mi nexce fungovat...

>skus zmenit prava zariadeniu na ktorom mas modem na 666
>napr. chmod 666 /dev/ttyS1

Skusal som a nic... :((v  kppp som nastavil device na ttyS1, potom som dal
hladat modem, hladal, ale nakoniec nic z toho lebo mi zamrzol.... Na
ostatnych dev mi to pise, ze modem je locked alebo busy...

>btw: si nenapisal ci je to modem na pci alebo isa ...

Ahaaaa, mozno tu bude asi problem, moj modem ISA PnP, co s tym ?