[linux] modem

MatriX zavodsky na ba.telocom.sk
Neděle Srpen 8 20:40:52 CEST 1999

Problem si modemom som ako tak vyriesil, cital spom howto, tambolo nech
skusim vypnut PnP tak som prehodil jumper a ide to, najde mi modem pod ttyS1
a ttyS2, pod ttyS1 mi to normalne vytoci, ale pocas vytacania mi mrzne mys,
ide velmi sekane, skoro sa ani nepohne, a na druhej strane pod ttyS2 sa mi
to dostne len po initialing modem, ale uz nevytaca cislo... :((

Co zapricinuje to mrznutie mysi ? Ak ma konektne potom to prestane ???

Ale to najhorsie pride... Pravdepodobne mam zle nastavene kppp, lebo po
loginning on network ma to diskonekte a vypise: The pppd deamom died
unexpectedly....

Co s tym mam urobit ??

         GABO