[linux] problem so zvukovkou

raduzik srado na sme.sk
Středa Prosinec 1 08:26:59 CET 1999

cafte
mam takyto problem zo zvukovkou cs4232

normalne som si ju setol podla vygenerovaneho isapnp.confu
aj sa nainstaluje a dokonca bezi korektne modul ....

problem je v tom ze ak dam daco nahravat na hd - napr radio a chcem este daco ine robit obcas mi zmrzne masina s takouto hlaskou:

SOUND: DMA (INPUT) TIMED OUT - IRQ/DRQ CONFIG ERROR ?

vie mi niekto poradit co mam s tym robit alebo aspon co presne to znamena?
uz som skusal viacere DMA kanaly podla isapnp.conf ale robi to stale  akurat ze obcas castejsie...
masina mrzne aj pri takych prikazoch ze napr ls alebo ps -x

diky rado