[linux] Pomale PC

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Středa Prosinec 1 08:36:03 CET 1999

Ahoj,

On Tue, Nov 30, 1999 at 09:07:23PM +0100, Marian Schubert wrote:
> * Nakor the Blue Rider <nakor na pobox.sk> [991130 20:55]:

> no ja by som asi radsej skusil rozbehat VNC a na tombo pocitaci spustat
> len VNC klienta. Asi najlepsie riesenie bude klient pod dos.

No ja mam rozbehaneho dosoveho VNC klienta, je to celkom fajn.
Ma to slusnu podporu videokariet a ked ziadna z nich nepojde,
tak este ostava VESA driver.

Ale ak mas nejaku sunku videokartu, ako som mal ja (Trident s 512 kB RAM),
tak je to aj tak onicom. Rozbehal som tam maximalne 800x600 256 farieb
a aj tak je to strasne pomala karta, takze pracovat na tom
je utrpenie.

Inak mi na to postacoval pocitac s 4 MB RAM a ako pisala dokumentacia,
tak vraj doporucuju 8 MB, staci aj 4 MB, mohlo by bezat na 2,
ale to maju neodskusane a vraj aj na 1 MB, ale treba nejake
buffre vyhadzat. :-)))

			Cau.
					SAL