[linux] pomoc zaciatocnikovi

Peter Fordinál pf na nextra.sk
Středa Prosinec 1 08:46:44 CET 1999

Ahojte linuxaci,

ja s linuxom iba zacinam, hoci patrim asi pre vacsinu z Vas do generacie Vasich rodicov. Skusenosti s pocitacmi a roznymi operacnymi systemami mam bohate, ale taraz by som potreboval troška pomoct. Nainstaloval som si RH6.1CZ a samozrejme som narazil na viacero zaujimavych problemikov. Je mi jasne, ze kdesi su ukryte odpovede na vsetky moje momentalne otazky, problemom vsak je, kde a ako ich najst. To co by som teraz potreboval je jeden ochotny clovek z Bratislavy alebo okolia, ktory by mi pomohol ziskat potrebne pociatocne informacie v osobnom kontakte. Jednoducho viem, ze za hodinu spolocnej prace je mozne zistit mnohonasobne viac, ako siahodlhym dopisovanim. Linux mam na notebooku, takze som mobilny a mozem kamkolvek prist.

Najde sa taka ochotna dusa ?

Peter