[linux] SENDMAIL+viac domen a POP alebo IMAP pre ne

skullc topi na kamarad.cz
Středa Prosinec 1 10:23:57 CET 1999

zdravim,
mam taky to problem je stroj. na ktorom bezi sendmail
a spracovava maily pre domenu1 potreboval by som aby spracovaval aj pre
domenu2 a domenu3
domena2 a domena3 a pristup k tym mailom by bol POP alebo IMAP
zatial co sa mi podarilo bolo ze prijal maily pre ostane domeny ale to
bolo vsjo
ale nevedel to rozdelit do boxov pre ostatne domeny (okrem domeny1 ) ako
na to?
a este mi nieje jasne ako to bude to bude s POP pre dalsie domeny ??
pomoze mi niekto...? robim to prvy krat tak to bude asi lepsie private
mail
vopred vdaka.