[linux] script

BYS5_Linux_Diskusia na softip.sk BYS5_Linux_Diskusia na softip.sk
Středa Prosinec 1 17:14:49 CET 1999

> ... a navyse s tymito "named pipes" vobec neviem pracovat...   :-(
Pozri si http://www.manualy.sk -> Programovanie -> Niečo o programovaní v
UNIXe -> Meziprocesní komunikace -> Funkce fifo.

> a nic! Ziaden vypis, hoci som v dalsom okne sledoval /var/log/messages.
> Cesta zadana, pristupove prava 700, a nic! "moj.script" nic nevypisal...

Pokial si dobre pamatam tak vsetko zalezi od implementacie rury ( pipe ).
Ak je realizovana pomocou bufrov ( co asi aj je a neviem o sposobe ako to
ovplyvnit :-( ), potom je potrebne nazhromazdit urcite mnozstvo udajov, aby
to preslo cez dve pipe.

          vlk