[linux] Red Hat 6.0

Martin Gurský gucci na nextra.sk
Středa Prosinec 1 19:34:54 CET 1999

Zdravim vsetkych uzivatelov LINUX-u.
Som absolutny zaciatocnik v pouzivani programu LINUX. Moje prve dojmy su
velmi pozitivne. Preco Vam vlastne pisem. Pre spresnenie, pouzivam Red Hat
6.0 a s LINUXom pracujem zatial len doma.
Potrebujem od Vas odbornu pomoc. Problem spociva v tom, ze zatial neviem ako
mam nakonfigurovat modem pod LINUX. Odstranenie tohoto problemu ma pre mna
najvyssiu prioritu! Mam interny modem: Supra fax modem 288i. Takze toto je
jeden problem. Druhym problemom je to, ze sa mi hocikedy stane to, ze sa mi
cely system "zavesi". Tento jav prebieha nasledovne: nastartujem system,
nalogujem sa a nastavim program KDE. Po chvili, niekedy kratsej inokedy
dlhsiej sa zastavi ukazovatel mysky a nereaguju ziadne klavesove skratky.
Nepomoze nic len restart, co asi nie je pre cely system velmi dobre.
Podotykam, ze kopiu Red Had 6.0 mam z PC WORLD.
Touto cestou Vas prosim, ak mozete pomoct pri odstraneni vyssie opisanych
problemov budem velmi rad.

	P.S: Ak tato prosba o pomoc nepatri na tuto e-mailovu adresu a ak mozete,
odoslite ju tym, ktori budu vediet moj problem vyriesit.

Martin " gucci " Gurský
gucci na nextra.sk
+421905361939
Good Year. :o))))