[linux] KDE application-configure error.

Jan Nemsak nemsak na arcgeo.sk
Čtvrtek Prosinec 2 09:43:43 CET 1999

Marek Simon wrote:

> Ahoj,
> ak chces kompilovat KDE aplikacie, potrebujes mat nainstalovane
> aj devel baliky.
> chmodo

Ja mam ten isty problem, pise mi to iste. Je to odvtedy, co som si uplne
odznova nainstaloval RH 6.1. Predtym som mal RH 6.0 a nemal som taky
problem. Este obcas pomoze, ak dam ./configure --with-qt-dir
/usr/lib/qt-1.44-4
Vtedy vacsinou configure zbehne, ale ked kompiluje tak vyhodi pri niecom
chybu. Skusal som aj odinstalovat qt-2.0 a nic. A s tym ze teba ak devel
baliky, vsak na cd rh6.1 ich vac nebolo, vsetko ku KDE mam
nainstalovane.
V tom to asi nebude
Jano