[linux] script

psi na bicba.sk psi na bicba.sk
Čtvrtek Prosinec 2 09:59:27 CET 1999

Zdravim,
hmm, toto mi pripomina ako vyrabat uz objavene, pokial som dobre cital,
tak podobne zalezitosti aj s tym odosielanim ako sms by mal zvladnut
programcek zvany mon. Tento dokaze checkovat logy, priamo dotazovat
beziace programy a podobne. Alebo pokial je tu niekdo z eurotelu, tak
by mohol prezradit nieco o ich systeme, viem, ze maju na svojich
servoch nieco podobne co rozosiela kompetentnym sms-ky aj ked sa uz len
zmeni acces time k nejakym dolezitym suborom...;
btw. Inak co tak pozret na linuxbergu v console apps cast Log analyzers?

Logscanner
       system administrator to set up a log parser that will contact
       someone when predefined anomalies are discovered in a log file.
       4 Penguins

PSIkappa
psi na bicba.sk
psi na psisko.sk