[linux] Red Hat 6.0

Peter Surda psurda na byte.at
Čtvrtek Prosinec 2 12:01:30 CET 1999

On Wed, Dec 01, 1999 at 07:34:54PM +0100, Martin Gurský wrote:

> Zdravim vsetkych uzivatelov LINUX-u.
Caf.

> Som absolutny zaciatocnik v pouzivani programu LINUX.
Vzate na vedomie.

> Problem spociva v tom, ze zatial neviem ako mam nakonfigurovat modem pod
> LINUX. Odstranenie tohoto problemu ma pre mna najvyssiu prioritu! Mam
> interny modem: Supra fax modem 288i.

Pokial to nie je winmodem (tipujem ze nie), vystupuje ako normalny seriovy
port. Pouzi modemtool. Automaticku detekciu zvladnu napr. wvdial a kudzu, ale
minimalne to druhe je az od 6.1-ky.

> Druhym problemom je to, ze sa mi hocikedy stane to, ze sa mi
> cely system "zavesi". Tento jav prebieha nasledovne: nastartujem system,
> nalogujem sa a nastavim program KDE. Po chvili, niekedy kratsej inokedy
> dlhsiej sa zastavi ukazovatel mysky a nereaguju ziadne klavesove skratky.

Vyzera na chybu Xservru. Pre istotu vsak skus najst nejake chybove hlasky v
/var/log/messages okolo doby crashu. Ak tam nic podozrive nie je, je to
pravdepodobne ten Xserver.

Pokial mas XFree86 starsie ako 3.3.5, upgradni RPMka (napr. si kup u
www.401.sk aktualnu 6.1-ku alebo downloadni, ale je toho par desiatok MB).
Problemy robia S3 karty s S3servrom (skus radsej SVGA server, na zmenu pouzi
napr. Xconfigurator) a mne mrzla 3.3.5 s Matrox Millenium II PCI. Ak mas nieco
ine, napis.

Bye,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>

--
      ...and that is how we know the Earth to be banana-shaped.