[linux] vnc

Bubak strazov na fred.utc.sk
Čtvrtek Prosinec 2 16:54:11 CET 1999

Caute linuxaci...

nasledovny problem :

spustim si na linuxackom serveri vncserver, nastavim heslo a ono mi to
povie, ze mam ho na :2. POviem si OK, spustim vncview (pod Woknoze95) a
zadam menoserver:2, OK, vypyta si heslo, OK, ja ho zadam a potom ? NIeco,
ako ked si vy v X-och spustrite xsetroot;  cize kriziky all around.
Sice kurzor ma tavr pekneho X, ale tym to vsecko koci a ja placem.

Btw. Pod dosom mi vnc vobec nejde, nevie sa konektnut na server :-(
Btw2, tie vnc su (pre toho, kto sa na to vcera pytal) na
sunsite.mff.cuni.cz, mozno aj inde, ale odtal ich mam ja.

PLS pomozte, ak mate co i len chvilku casu a nake skusenosti.

Bubaak