[linux] Vypis registrov

Peter Ivanyi ivanyi na internet.sk
Čtvrtek Prosinec 2 16:02:31 CET 1999

> Je to dost zasadny rozdiel oproti blue screenom. Ty si tie data vyziadas,
> aj ked nie si si toho vedomi. Neznamena to padnutie ziadneho s programov
> ani systemu ani nic podobne ako blue screeny.
> Druha vec je, ci je to side effect keyboard drivera, alebo skutocne chcena
> udalost. Mozme sa na to pozret do zdrojakov, ze ano.

Presne tak. Povazovat za chybu nieco, co je pozadovanou
vlastnostou je nezmysel. Ak nie je zaujem o tuto vlastnost,
tak ju staci nepouzivat, ci zakazat. V klavesnicovej mape sa daju
zadefinovat aj rozne dalsie akcie na stlacenie klavesy, napr.
echo 'string F2 = "echo Co chces?\n"'|loadkeys
a zmackut Fdvojku.
(Prip. vid aj volby kbrequest alebo ctrlaltdel v man inittab).

> no tie funkcie su celkom fajn hlavne ked sa pokasle nejaka
> grafika

Niektore progamy vedia prekreslit obrazovku
(vid napr. Ctrl+l v mc).

Peter