[linux] pnpdump2 + crystal Sound

skullc topi na kamarad.cz
Pátek Prosinec 3 09:50:53 CET 1999

Michal Papes wrote:

> Caute,
>
>         tradicny problem zo zvukovkou:
>
>         na nastavenie pnp zvukovky, treba najprv zadat prikaz pnpdump, ktory
> zisti vsetky pnp v pocitaci a vypise o nich info. Tak, by to malo byt, no v
> mojom pripade to tak nie je. Po jeho zadani mi vypise nejaky zoznam, ale ani

uz ked si zacal tak...sa aj ja pridam podobnym problemom
tak aj mojom mam CrystalSound v notebooku IBM380Z
zvukovka je PCI aspon sa to tak tvari ale ked dam pnpdump tak jedine co
identifikuje
moju zvukovku je texas instrument ostatne polozky su ze unknown...popripade
vendor id a pod..

moduly som skompiloval a a okrem posledneho som ich zaviedol ok ale posledny
neviem
lebo nepoznam nastavenie resources tej karty ...a skonci to tym ze
uninitialized...po pol hodine cakania
ak stym niekto vie pomoct vdaka mozno to bude riesenie aj pre povodny problem...