[linux] SiS - 5595

psi na bicba.sk psi na bicba.sk
Pátek Prosinec 3 18:57:12 CET 1999

Zdravim,
chip sis sa sprava hrozne potvorsky, myslim, ze som to bol ja co som sem
napisal postup ako to rozchodit a jedina rada je, ze treba si precitat
dokumentaciu na www.xfree86.org a skusat, ten chip sa totiz sprava podla
pocasia a z vlastnej skusenosti viem, ze ked odkomentujem nejake volby tak
to pobezi lepsie ale uz po dalsom restarte to nemusi bezat vobec...
Vseobecne k tomu treba najnovsie iXi a svga server a potom uz len podla
dokumentacie nastavit tych 5-6 options, konkretne:
Option "fifo_moderate"
Option "hw_cursor"
Option "no_bitblt"
Option "no_imageblt"

a mozno este nejake dalsie a hlavne treba skusat kombinacie, niektore
volby sa niekedy neznasaju.
Este aby som nezabudl, treba nastavit velkost vram alebo vacsinou tieto
chipy maju len 256kB vram a zbytok to berie z ram, takze ked to pise, ze
je to 8 MB AGP, tak treba nastavit VideoRam 8192.

PSIkappa
psi na bicba.sk
psi na psisko.sk