[linux] OT: Internet cez rozvod kablovej TV

Michal Zimen zimen na za.psg.sk
Čtvrtek Prosinec 2 23:19:59 CET 1999

Cafte

  Nestretol sa niekto so $SUBJ ?

Cheli by sme vybudovat lokalnu LAN v obci na zaklade kablovej TV. Ide o to
ze vsetci maju pripojku na kablovu TV - cize logicky by mohli mat
prepojenie s ostatnymi ucastnikmi cez protokol TCP\IP.

  Premyslal som o vybudovani na baze 220V, ale tam je limitujuci faktor
400m a jeden trafak medzi spojenymi ucastnikmi. Takze sa mi to zda realne
len pre jednu budovu :(.

  Zaujima ma hlavne hardverove poziadavky, a to adapter na pripojenie,
prenosova rychlost, pocet ucastnikov, atd...

Kablovy rozvod vlastni obec, takze nejake  problemy by s tym nemali byt.

Prosim ak ma niekto skusenisti s hardwarom, ale aj so softom (LINUX)
prosim ohlaste sa mi sukromne (nechcu zatazovat konferu)

P.S. Ak niekto riesil podobny problem a ma lepsie napadady...:)

 S pozdravom

			Mizu

  < 	Michal Zimen - Mižu - Rožek            >
  >	zimen na za.psg.sk                        <
  <	zimen na defadmin.utc.sk                  >
  > 	http://www.home.sk/www/zimen           <
  \ 	S Linuxom na večné časy a nikdy inak   /