[linux] OT: Internet cez rozvod kablovej TV

dancs dancs na pronet.sk
Sobota Prosinec 4 20:31:54 CET 1999

Nazdar

Inet cez kablovku  je riesitelny, ale musi mat ta kablovka v
- musi mat tahany spatny kanal (pripojka systemu Y)
- bezchybnom stave vedenie !!!
-  entrala pre  kablovku stoji pribl. 1 400 000 Sk bez DPH
- jeden kablovkovy modem stoji pribl.  15 000 Sk bez  DPH

.. v trajsej situaci je to prilis draha investicia

Tento system zacas pokusne bezal v  Dunajskes Strede (firma PC Salon). My sme
to skusali diez v Lucenci cez Koru. Problem je vo velmi vysokej cene  a v
strasidelne zlom stave zosilovaciek  a kabelaze lokalnych providerov kablovej
televizii.

Add2) Siet 220V neriesitelne na slovensku, lebo kada trafostanica musi byt
premostena galvanicky oddelenym optickym switchom. Je to o nicom a este k tomu
aj hovadsky drahe.

Ja doporucujem postavit mikrovlnnyaccespoint na najvyssej budove a je to
vyriesene. Cena 1 mikrovlnnej karty sa pohybuje okolo 18 000 Sk bez DPH.
Komunikacna rychlost je bud 2 Mb/s alebo 11 Mb/s

Hi
     Tibor