[linux] Red Hat 6.0

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Pátek Prosinec 3 19:38:15 CET 1999

Ja neviem, ta verzia z PC-WORLDu bola dost divne splacana,
niektore veci nefungovali, aj tu v konfere sa dost ludi stazovalo.
Mozno to bude dalsi zo serie bugov ...

Alebo, nemas nejaky exoticky kus hardwaru (velmi staru SCSI kartu,
osciloskop:), proste hocico nestandartne)? Aku mas graficku kartu?

Ved linux len tak sam od seba nepada, teda ked sa k nemu nedostane
niekto kto si mysli ze rm sa pouziva na zvysenie vykonu servera, a
najde heslo roota napisane zospodu na stole:>.

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm