[linux] Zvukovka

Michal Papes papes na alpha.euba.sk
Pondělí Prosinec 6 09:49:57 CET 1999

Hello,

	prosim Vas o pomoc so zvukovkou. Viem, ze je to uz otrepane, ale
aj tak to nefunguje.

	Mam Mediaforte Quad Xtreme + FM radio. Je to PCI. Vsade v
manualoch a HOW-TO sa spominaju len zvukovky ISA, ale o pci tam neni nic.
Ak nahodou je, tak sa z toho neda nic pochopit.

	Distribuciu pouzivam Suse 6.2. Viem, ze by sa to mozno dalo
vyriesit Alsou, ale na ich stranke je toho vela a ja presne nieviem, co si
mam stiahnut (myslim ake subory   :-)) ).

	Ak mozete, tak mi poradte. Mozete aj sukromne: papes na alpha.euba.sk

	Velmi pekne dakujem za pomoc a prajem vela uspechov.

Fajry