[linux] VNC, part XXXX

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Pondělí Prosinec 6 15:48:44 CET 1999

On Mon, Dec 06, 1999 at 01:47:49PM +0100, Bubak wrote:
> Ahoi
>
> VNC pre dos, kto ho to chcel? Ja som to zmazal (email toho, kto to
> chcel,...) Inak je to na ftp.mff.cuni.cz, aj pre dos aj pre okna.

Tusim to uz ma. Fakt na stranke VNC je v contribe aj odkaz
na DOSovu verziu.

> PROBLEMOS :
>
> VNC chodi OK, aj pod oknami a j pod dosom, pouziva pod dosom... Ale len
> 640x480. A to sa mi nepaci. Chcel by som 800x600  a nejaky virtual... Sice,
> ked dam v tom VNC ctrl+alt+break, tak si mozem zapnut trebars 800x600, ale
> moje linuxacke okno sa hodin pekne do stredu a ide si dalej v 640x480.
> POmozte, ak viete.

Presnu syntax si uz nepamatam, ale ked spustas vnc server,
tak to mozes definovat. Tusim je tam klasicka X syntax:
  vncserver -geometry 800x600

> P.S. Hrali ste Hopkins FBI? ja som hral len demo, ale je to odvaz !!!

Hmm, nehral. Tahal som to este ked to bolo len nejake prve demo
a vtedy to bolo tusim len nejaka animacia.

			Cau.
					SAL