[linux] S3trio3D/2X a Red Hat 6.1

Peter Strelec beko na profi.sk
Úterý Prosinec 7 21:25:26 CET 1999

Martin Gurský wrote:

> Dakujem za odpoved. Ako a kde mozem zohnat Red Hat 6.1.
>

> Ahoj.
>
>         Server SVGA 3.3.5, ktory je v distribucii RH6.1 rozpoznava tuto
> kartu. Bez volby Option "noaccel" mi X mrzli. Ak zapnes tuto volbu, tak
> mozes kartu pouzivat.
>         Ak viete o podpore akceleracie tejto karty dajte mi vediet.
>
>                                                 Martin

Podla mna si staci stiahnut spominany Xserver
ftp://ftp.xfree86.org/pub/XFree86/3.3.5/binaries/

zalezi trochu aj od tvojej distribucie ci ma glibc alebo libc. Adresare su
jasne ... Linux-ix86-glibc alebo Linux-ix86-libc5

uvadzam tu aj cestu pre glibc kniznicku.
ftp://ftp.xfree86.org/pub/XFree86/3.3.5/binaries/Linux-ix86-glibc/Servers/

a spominan karta je implementovana v XSVGA.tgz takze staci rozbalit a
nakonfigurovat a ides ... ziadna kompilacia nemaj obavy ...