[linux] Modem

Peter Strelec beko na profi.sk
Úterý Prosinec 7 21:33:48 CET 1999

Martin Gurský wrote:

> Aky modem pre Linux?????
> Externy ci interny?????
> Aka znacka?????
> Existuje nieco podobne ako Microsoft Outlook na postu????? Ak ano tak na
> akej WWW???

Hociaky hardwarovy modem. Daj si bacha na oblubene lacne PCI modemy od fy.
Sysgration tie sa myslim nedaju rozbehnut. lebo je to tzv. SOFTWAROVY alebo
ako sa hovori aj WIN modem. Proste tam to roby ovladac a mozem ti povedat
ze rozbehnut ho je niekedy problem aj na WIN.
Ja mam interny 33.6 s rockwell chipsetom a som spokojny. Mam otestovane aj
externe Microcomy, a interne ISA modemy Sysgration  33.6 a 56k a externe od
spominanej fy. Sysgration -ziaden problem. Vo firme mame Zyxle a tie chodia
Ok. Problem som mal so Suprou ale to bol problem vzajomnej komunikacie
modemov a nie rozbehania modemu pod linuxom.

> Dakujem za odpoved.

Neni zac.