[linux] Bootovanie z SCSI CD-ROM

Valter valter na atlas.cz
Středa Prosinec 8 04:37:00 CET 1999

Ahoj !

Pri prilezitosti pokaslania BIOS v zakladnej doske som ju vymenil za
inu,
ktora ma na sebe aj SCSI radic Adaptec AIC-7880.
Na nom mam pripojene CD-ROM (ID-1) a CD-R (ID-2).

Nainstalovany Red Hat funguje v pohode s tymito zariadeniami.
Chcel som vyskusat, ci by som bol v pripade potreby schopny nakopnut
stroj z CD-Rom (disketam neverim ani dierku v prostriedku), a ono sa to
na mna vykaslalo.

Konkretne BIOS zakladnej dosky odovzda riadenie Biosu radica,
ten si osaha SCSI zbernicu a zisti, ze tam ma pripojene CD-Rom a CD-R,
potom zisti, ze v jednom z nich je Bootovatlene CD,
Aktivuje SCSI Bios a snazi sa zaviest system z CD,

a zatuhne.

Vyskusal som - Red Hat 5.1, Red Hat 6.0, Win95
a stale neviem, ci je to strojom alebo cd.

Funguje to niekomu ?
Ma s tym niekto tiez problemy ?

Valter