[linux] Modem

JOPO jopo na pobox.sk
Středa Prosinec 8 21:14:24 CET 1999

Akurat dnes som volal do firmy DATA ktora zyxely na slovensko dovaza a robi
aj technicku podporu. Tam mi chlapik ochotne vysvetlil ako to s tymi
zyxelami je. Naozaj sa 2864 da upgrejdovat na 56k ale zial dva taketo zyxely
vraj nechodia na pevnej linke proti sebe. Aktualna verzia firmware je 1.21
Inak vyborna stranka je aj www.zyxel.sk kto mate tento modem urcite sa tam
pozrite.
JOPO