[linux] prezentacny softver, laska na prvy pohlad

Juraj Bednar bednar na isternet.sk
Sobota Prosinec 11 14:35:44 CET 1999

Zdravicko,

 tak som sa hral s takym milym programcekom, ktory sa vola MagicPoint. Je
to uplne genialny prezentacny softver, laska na prvy pohlad. Vie to robit
klasicku prezentaciu (pocas prezentacie mozete este nieco zvyraznit,
podciarknut, uplne perfektne sa to ovlada!). Vie to robit vystupy do
Postscriptu a HTML, podporuje to medzinarodne kodovania, no krasa... Mozno
niektorym z vas sa nebude pacit, ze to nie je WYSIWYG, pre mna je to vsak
plus, pretoze sa to pise strasne krasne a znamena to, ze nemusim opustit
moj oblubeny editor vi.

A co je najkrajsie -- mozete tam embeddovat X aplikacie (napriklad Xeyes)
a tym padom prehravat aj videa a cokolvek :). Kraaaaaaaasa !

A to som este nespomenul moznost pustania prikazov priamo z magicpointu a
sledovat vystupy (idealne na prezentacie Linux programov). Milujem ten
program a jedno viem -- na buducej SKLUG sesne ak budem mat prednasku, tak
k nej budu slajdy a nebudu robene pod Windows...

   Juraj.