[linux] Na Sambu z DOSu?

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Pondělí Prosinec 13 08:52:01 CET 1999

> net map .... funguje, ked sa chces pripojit k inemu DOSu alebo k Win, ale na
> Linux to bohuzial nejde (aspon nie normalnou cestou). Ja mam ten isty problem,
> riesil som ho pred pol rokom a potom som to vzdal. Ak ma niekto nejake
> pozitivnejsie poznatky, dajte vediet.

Nemyslim, ze bol daleko od pravdy, problem nie je v tom, ze na druhej
strane je linux. Je tam samba, co vlastne je win server. Problem spociva v
tom, ze to robi nie cez NetBEUI protokol, ale cez TCP/IP.

Na to je pod DOSom nejaky paket driver, ci co, ktory robi tcp/ip pod
DOSom. Potom by to malo vlastne v pohode ist.

Upozornujem, ze som neskusal, len sa zamyslel.

					Jano